En directe: Butlletí informatiu + Agenda local

 Llagostera Ràdio emissió en directe:

La furgoneta accidentada a Brunyola. / Foto: Gerard Vilà (ACN)

Notícies locals i comarcals
Tipografia
  • Molt Petita Petita Mitjana Gran Enorme
  • Per Defecte Helvetica Segoe Georgia Times

Un home que conduïa un turisme ha mort en una sortida de via a la C-63 a l’altura de Brunyola aquest dilluns al matí, segons informa el Servei Català de Trànsit.

El sinistre viari mortal ha tingut lloc al punt quilomètric 31,6 d’aquesta via i els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 10.44h.

Per causes que s’estan investigant, el cotxe ha sortit de la carretera i n’ha mort el conductor i únic ocupant del vehicle, un home de 46 anys de nacionalitat francesa.

S’han desplaçat al lloc de l'accident quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i quatre unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques i s'ha registrat un quilòmetre de retenció en cada sentit a la C-63, segons indica Trànsit.

Amb aquesta víctima mortal, 66 persones han perdut la vida en accident de trànsit a les carreteres catalanes aquest any, segons dades provisionals.