En directe: Butlletí informatiu + Agenda local

 Llagostera Ràdio emissió en directe:

Notícies locals i comarcals
Tipografia
  • Molt Petita Petita Mitjana Gran Enorme
  • Per Defecte Helvetica Segoe Georgia Times

Els Mossos d'Esquadra detenen 3 vegades en una setmana un lladre multireincident per entrar a robar en comerços de Girona. El van arrestar el 27 i 30 de setembre per entrar a dos establiments de la ciutat i la darrera vegada l'1 d'octubre.

En poc més d'un mes, però, l'han arrestat fins a 9 vegades. Totes per robar en botigues i comerços de la ciutat i la majoria en ple dia.

L'última detenció es va produir quan efectius de la comissaria de Girona feien tasques de seguretat ciutadana i van rebre l'alerta que havien entrat en una botiga. La persiana de l’establiment estava pujada i la porta estava forçada amb una palanca.

A dins estava tot regirat i la caixa registradora estava buida sobre el taulell. El lladre s’havia emportat motxilles porta bebès, diners de la caixa i una tauleta. Els agents van buscar per la zona i aviat van localitzar l’home que pocs dies abans ja havien detingut per nombrosos robatoris amb força. El van identificar i escorcollar.

En l’escorcoll li van trobar la tauleta amagada a la cintura dels pantalons amb un tornavís de grans dimensions. També portava monedes i bitllets amagats en un doble fons de la jaqueta. Els agents el van detenir.

Els dies 27 i 30 ja va ser detingut per entrar a robar en una perruqueria i una botiga de roba. Al primer robatori, al carrer Santa Clara, l’autor va trencar el vidre de l’aparador i es va emportar la màquina registradora. Tres dies després va entrar en una perruqueria del carrer Pare Claret i es va emportar un ordinador portàtil i també la caixa registradora. El lladre va ser detingut tots dos cops poc després de cometre els robatoris.

L’arrestat, de 54 anys i amb nombrosos antecedents per delictes contra el patrimoni, va passar a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Girona, el 2 d’octubre al matí.