En directe: Selecció musical

 Llagostera Ràdio on-line

La web que articula la campanya promocional que el Patronat de Turisme.

Notícies locals i comarcals
Tipografia
  • Molt Petita Petita Mitjana Gran Enorme
  • Per Defecte Helvetica Segoe Georgia Times

La campanya turística s'engega aquest dimarts i durarà fins a finals de gener. L'objectiu del Patronat de Turisme Costa Brava Girona és "contribuir a reactivar l'activitat al sector turístic de la demarcació".

També es vol promocionar la diversitat de productes i serveis que ofereix la destinació.

La campanya s'articula a través d'una pàgina web, que ja s'ha posat en línia, i que inclou fins a 110 propostes diferents. Els preus dels productes i experiències oscil·len entre els 2 euros i els més de 300. S'hi troben des de propostes específiques fins a d'altres que combinen diversos serveis. Totes van dirigides a famílies, parelles o grups.

La web es concep com un recull de totes les propostes que ofereix el territori, que es poden adquirir directament a les empreses o als municipis que participen a la campanya. Els diferents productes i paquets regals s'han agrupat per interessos. N'hi ha set de diferents: escapades, restaurants, enogastronomia, salut i benestar, cultura, golf i natura activa.

Entre les activitats que s'ofereixen, per exemple, hi ha caps de setmana a Lloret de Mar per descobrir els espais culturals del municipi. O batejos de golf a clubs de la Costa Brava o una estada amb els productors locals de formatges al Pla de l'Estany.

També hi ha salts amb paracaigudes, excursions amb e-bike i cavall o un curs per aprendre a pilotar una avioneta mentre se sobrevola la badia de Roses.

La web inclou nombroses propostes, com ara pícnics entre vinyes, menús degustació a restaurants, un taller per aprendre a destil·lar ginebra a partir de les plantes del territori amb l'assessorament de botànics, banys de bosc, tastos de flors silvestres o sensorials, tractaments relaxants o escapades de benestar amb allotjament, entre d'altres.

Arran de les restriccions per frenar la covid-19 que van entrar en vigor a finals d'octubre, el Patronat va aturar la campanya promocional centrada a impulsar el turisme de proximitat durant els caps de setmana i els ponts de tardor. Sobretot, perquè el toc de queda nocturn, el confinament municipal de caps de setmana, el tancament d'equipaments i la suspensió de determinades activitats ho feien inviable.

Ara, però, amb la segona represa, el Patronat ha decidit aprofitar la volada que poden suposar les festes per impulsar 'Regala moments a la Costa Brava i el Pirineu de Girona'.

La campanya neix en col·laboració amb les entitats i empreses privades del territori integrades dins els clubs de màrqueting de producte del Patronat.