Amb l’objectiu d’apropar-se més als ciutadans i a les empreses de Llagostera i adaptar-se a l’entorn i a les necessitats actuals, neix Llagostera Activa.
Es tracta de la reinvenció de l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Llagostera.
Aquest servei de promoció de l’activitat econòmica del municipi gira al voltant de temàtiques complementàries com l’ocupació, la intermediació laboral, la formació, la creació i la dinamització d’empreses, fires, mercats, turisme i el comerç.
Durant la presentació de Llagostera Activa aquest dijous al vespre a la Sala de Plens del consistori, el regidor, Eduard Díaz, va explicar que “és la culminació d’una metamorfosi de l’Àrea de Promoció Econòmica que es va veure accentuada amb la COVID-19 però que ja es va iniciar a començament d’aquesta legislatura. Aquesta situació ha estat vista com una oportunitat i que ens ha permès desenvolupar i potenciar al màxim la nostra flexibilitat, adaptabilitat i l’habilitat de dissenyar estratègicament els nostres objectius en un context empresarial i laboral altament volàtil”.
A la presentació també hi va assistir el vicepresident primer de la Diputació de Girona, Pau Presas, el qual va destacar que aquest projecte “és una iniciativa que permetrà respondre a les noves necessitats del teixit econòmic del municipi, de manera planificada i estratègica, conjuntament amb els diversos agents econòmics i socials”.
La presentació coincideix amb la posada en marxa del nou web de l’Àrea i també estrena una nova imatge. Un web estructurat en quatre grans apartats: ocupació, formació, empreses, promoció i turisme.