En directe: Selecció musical

 Llagostera Ràdio on-line

Un grup de turistes a Girona. / Foto d'arxiu

Notícies locals i comarcals
Tipografia
  • Molt Petita Petita Mitjana Gran Enorme
  • Per Defecte Helvetica Segoe Georgia Times

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha presentat el Pla d'Accions i Objectius (PAO) aquest dimecres al migdia al palau de congressos de Girona.

L'acte ha comptat amb 150 professionals del sector turístic de la demarcació i el patronat ha mostrat les quatre línies de treball de l'any que ve. Es tracta de la sostenibilitat turística, l'estratègia digital, la intel·ligència de mercat i la relació entre el patronat i el sector turístic.

A partir d'aquestes línies es desenvolupen un seguit d'accions de màrqueting, promoció, comercialització i comunicació que s'aniran adaptant a la demanda del mercat. Treballarà per captar turisme de qualitat a la demarcació el 2024.

La publicitat seguirà sent estratègica amb la campanya 'Viu el doble' i comptarà amb una partida d'un milió d'euros de cara a l'any vinent. Es faran accions en el mercat català i espanyol i a França, Regne Unit, Bèlgica, Països Baixos i Alemanya per incidir en la desestacionalització de la destinació. També es faran accions a països nòrdics, Polònia Irlanda.

Algunes de les accions previstes pel 2024 són presentacions de la destinació en ciutats franceses que estan connectades amb Girona per l'alta velocitat o l'organització d'un esdeveniment itinerant per la costa Est dels Estats Units.

La trobada també ha servit per fer balanç de la temporada del 2023, en què s'ha focalitzat en consolidar els mercats de proximitat i incidir en els estratègics com el Benelux i el Regne Unit. En total s'han fet 329 accions distribuïdes en una desena de mercats diferents. 

El president del patronat, Miquel Noguer, ha avançat que la demarcació enceta un any amb "bones perspectives" a nivell turístic.