El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha anul·lat el projecte de perllongament de la C-32 entre Blanes i Lloret de Mar que la Generalitat va aprovar l'any 2018.
L'alt tribunal estima el contenciós que van interposar diverses entitats ecologistes (entre les quals, SOS Lloret, Salvem Pinya de Rosa o la Ieden) perquè l'estudi d'impacte ambiental, que avalava el traçat escollit, no s'ajusta a allò que marca la Llei del Canvi Climàtic.
El juliol del 2019, el TSJC ja va fer aturar les obres de manera cautelar (que havien començat, entre d'altres, amb tales d'arbres al paratge del Vilar). Aquest era el segon projecte de perllongament de la C-32 que la Generalitat tirava endavant.
Precisament, el juliol del 2017, el mateix TSJC ja havia suspès el primer. Les obres s'estenien al llarg de 6,7 quilòmetres i incloïen dos túnels i cinc viaductes.
Per la seva banda, la Generalitat ha indicat que la sentència estima només un dels motius al·legats en el contenciós interposat per diverses entitats ecologistes però que declara nul l'estudi informatiu i d'impacte ambiental del perllongament aprovat el 2018 ja que no s'ajusta a la Llei del canvi climàtic.
Fonts de Territori han reconegut que la Generalitat es "plenament conscient" dels problemes de mobilitat entre l'Alt Maresme i la Selva Marítima i que aquests afecten la "competitivitat de les empreses locals". En aquest sentit, puntualitzen que la millora del corredor entre Blanes i Lloret està inclosa en diferents plants de mobilitat i constaten que la GI-682 arriba a registrar fins a 30.000 vehicles diaris.